Veelgestelde vragen
Wat zijn de levertijden van uw producten?
We nemen 1-3 dagen om uw bestelling te verwerken. Voor bezorging kan dit variëren tussen 1-5 werkdagen
In welk land kan ik het laten bezorgen?
Little2 kids levert momenteel in België, Luxemburg, Nederland, Frankrijk
Waar verzenden we uw product vandaan?
Ons kantoor is gevestigd in Mollem, België en we verzenden via Kezeweide, 1730 Mollem
Verstrekt u producttracking-/trackinginformatie?
Ja, wanneer Little2 kids de verzending uitvoert, sturen we je e-mail zodat je je pakket kunt volgen via het transportmiddel dat is geselecteerd op het moment van je aankoop.
Sommige artikelen ontbreken in mijn bestelling, wat is er aan de hand?
Neem per e-mail contact met ons op via de website van little2 kids. door deze link hier te volgen: Neem contact met ons op.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Het spijt ons dat te horen. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket een foto van het beschadigde artikel naar het volgende e-mailadres: little2.gaelle@gmail.com
raadpleeg ons retourbeleid.
little2 kids reageert binnen 24 tot 48 uur na verzending van je e-mail.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?
We verontschuldigen ons voor de vertraging.
Soms kan de verzending langer duren dan verwacht.
U kunt uw bestelling echter op elk moment volgen en zien waar deze is.
Als je nog steeds het gevoel hebt dat je hulp nodig hebt bij het volgen van je pakket of er meer over wilt weten, kun je voor snelheid het beste je barcode gebruiken die door de vervoerder is verstrekt en de tracking bekijken.