GRATIS levering in relaispunt vanaf €50,00 aankoop

TERUGSTUURBELEID

GEEFT TERUG

----

Onze polis duurt 48 uur. Als er 48 uur zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket ongebruikt, bevlekt of doorboord zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. De retourzending is niet van toepassing op het artikel dat niet overeenkomt met uw verwachtingen qua maten, staat van gelegenheden.


Verschillende soorten producten kunnen niet worden geretourneerd.
* Cadeaubonnen

*alle promotionele aanbiedingen behalve defecten van onze kant (bevlekt, gaten en onnauwkeurige maat)


Om te retourneren, moet u ons een ontvangstbewijs of aankoopbewijs overleggen.

Gelieve uw aankoop niet terug te sturen naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt verleend: (indien van toepassing)

De retourzending is niet van toepassing op het artikel dat niet overeenkomt met uw verwachtingen qua maten, staat van gelegenheden.

* Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of waarvan bepaalde onderdelen ontbreken om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
* Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, want het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je na het voltooien van al deze stappen nog steeds je terugbetaling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via little2.gaelle@gmail.com.

Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden geretourneerd. Uitverkoopartikelen worden helaas niet gerestitueerd.

Ruilen (indien van toepassing)
We vervangen een artikel alleen als het lek is, vlekken heeft en de verkeerde maat heeft. Als je het in dit geval wilt ruilen voor een artikel voor dezelfde prijs, stuur ons dan een e-mail naar little2.gaelle@gmail.com zodat we kunnen overeenkomen om te ruilen.

Geschenken
Als het geretourneerde artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon gelijk aan de waarde van uw retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als een geschenk werd geïdentificeerd, of als de schenker er de voorkeur aan gaf het artikel eerst te ontvangen en het later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en hij zal weten dat u het artikel hebt geretourneerd.

Verzenden
Om een product terug te sturen, moet u het per Bpost/point-relais of Mondial ralay/point-relais opsturen naar het adres van onze dochteronderneming:

Van Loo Yves
Voorstehoeve 76, 1730 Mollem

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten om uw artikel te retourneren. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de verzendkosten voor het retourneren hiervan in mindering gebracht.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw omgeruilde product te ontvangen, variëren.

Als u een artikel verzendt met een waarde van meer dan $ 75, kunt u overwegen een traceerbare bezorgservice te gebruiken of een bezorgverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we het artikel dat u aan ons retourneert, zullen ontvangen.